czwartek, 12 lipca 2012

Okazja, Zestaw do badmintona, Skuter miejski i Koło do pływania

Carrefour ma w ofercie Zestaw do badmintona w niespotykanej cenie. Nie mogę uwierzyć, że to może opłacać się aż tak. Zastanawiasz się jak to kupić. Wystarczy wpaść do hipermarketu od 29 maja 2012 do 4 czerwca 2012.

Cena ma dla Ciebie znaczenie? Gazetka promocyjna Carrefour jest odpowiedzią.

Promocja na Zestaw do badmintona
Zestaw do badmintona w Carrefour

Jeśli musisz kupić coś z Inne koniecznie sprawdź ofertę sieci handlowej Inne. Do mnie przemawiają te promocje, chyba jestem na nie podatny. Trudno będzie znaleźć to wszystko w niższych cenach, przynajmniej ja nie potrafię.

Sprawdź promocję na Skuter miejski w sieci Carrefour nieczęsto zdarzają się takie okazje. Skorzystaj z okacji od 29 maja 2012 do 4 czerwca 2012.

W sieci znajdziesz wiele dobrych ofert, pełna jest ich także Carrefour gazetka.

Skuter miejski
Skuter miejski tanio

Jeśli musisz kupić coś z Inne koniecznie sprawdź ofertę sieci handlowej Inne. Ja wśród tych promocji znalazłam coś dla siebie, a Wy? Trudno będzie znaleźć to wszystko w niższych cenach, przynajmniej ja nie potrafię.

Okazja nie z tej ziemi, sprawdź promocję na: Koło do pływania w hipermarkecie Carrefour. Zakupy na tych warunkach można robić pomiędzy 29 maja 2012 i 4 czerwca 2012.

Carrefour oferty - a w niej niezliczone promocje, świetne ceny na produkty znanych marek.

Koło do pływania
Gazetka Carrefour, Koło do pływania

Gazetka promocyjna Carrefour co tydzień pozwala oszczędzić na Inne. Ja wśród tych promocji znalazłam coś dla siebie, a Wy? Co co nie czytają gazetek sporo tracą, na tych okazjach móżna wiele zaoszczędzić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz