czwartek, 12 lipca 2012

Oferta na Odplamiacz do tkanin VANISH, Płyn do WC DUCK POWER i Proszek do prania BRYZA w sklepie Carrefour

Sprawdź promocję na Odplamiacz do tkanin VANISH w sieci Carrefour nieczęsto zdarzają się takie okazje. Żeby skorzystać z promocji trzeba pojawic sie w sklepie pomiędzy 29 maja 2012, a 4 czerwca 2012.

Nie wszystkich stać na drogie zakupy, tym którzy chcą, lub muszą oszczedzać warto pokazać jak. Częsta lektura Carrefour promocje to jeden z najlepszych sposobów na oszczędzanie.

Odplamiacz do tkanin VANISH
Gazetka Carrefour, Odplamiacz do tkanin VANISH

Planujesz kupić coś z działu Chemia gospodarcza? Nie przegap gazetki Carrefour. Ja wśród tych promocji znalazłam coś dla siebie, a Wy? Jak będziesz w sklepie nie zapomnij wrzucić go do koszyka.

Sprawdź promocję na Płyn do WC DUCK POWER w sieci Carrefour nieczęsto zdarzają się takie okazje. Oferta jest ważna od 29 maja 2012 do 4 czerwca 2012.

Warto sprawdzić inne promocje w Carrefour oferty na pewno znajdziesz coś dla Siebie.

Okazja, Płyn do WC DUCK POWERtanio
Gazetka Carrefour, Płyn do WC DUCK POWER

Jeśli musisz kupić coś z Chemia gospodarcza koniecznie sprawdź ofertę sieci handlowej Chemia gospodarcza. Do mnie przemawiają te promocje, chyba jestem na nie podatny. Po raz kolejny potwierdza się, że niskie ceny są możliwe, trzeba tylko chcieć.

Kiedy planuję kupić Proszek do prania BRYZA najpierw szukam okazji w gazetkach promocyjnych. I czasami można znaleźć informację, że np w Carrefour kupię to dużo taniej. Okazyjna cena obowiazuje od 29 maja 2012 do 4 czerwca 2012.

Zapoznaj się z Carrefour gazetki, warto, bo w środku jest masa fajnych promocji.

Proszek do prania BRYZA
Promocja na Proszek do prania BRYZA

Jeśli musisz kupić coś z Chemia gospodarcza koniecznie sprawdź ofertę sieci handlowej Chemia gospodarcza. Ja wśród tych promocji znalazłam coś dla siebie, a Wy? Warto spróbować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz